מה עליכם לעשות כאשר יש לכם קו ניקוז בגודל 8 אינץ' שדולף מתחת לבריכה? ובכן, אתם בוחרים באאר ומתקשרים לאינסטלציה הטובה ביותר!

מדי פעם אנו נקראים לביצוע עבודת אינסטלציה שחברות אינסטלציה רבות אחרות לא יכולות או מעוניינות לעשות. אנחנו אוהבים שזה קורה. בשבוע שעבר עשינו תיקון שמעט חברות אינסטלציה באזור נס ציונה והמרכז יכולות לבצע.

נקראנו לבריכה עירונית מקומית לבדוק את קו ניקוז ה-8 אינץ' של בריכה שדלפה. הנזילה אותרה מתחת לסיפון הבריכה, וממש מתחת לשולי הבריכה עצמה. רוב חברות האינסטלציה יבדקו זאת וימליצו על שימוש בפטיש אוויר בסיפון הבריכה ובדופן הצד של הבריכה כדי לחפור את הצינור. במקום זאת המלצנו להשתמש בצינור תיקון כדי לתקן את הקו ולהימנע מלהצטרך להשתמש בפטיש אוויר או לחפור משהו.

 

עבודה זו מציגה את מערך האינסטלטורים המורשים שלנו ואת הגישה לצינור. תיקון האינסטלציה שביצענו נמצא במרחק של כ -10 מטרים מהבור.

 

תיקון צינור הניקוז שהושלם. השתמשנו בטלאי פיברגלס ארוג רווי בשרף אפוקסי. לאחר מכן, טלאי הפיברגלס עטף את השלפוחית המתנפחת ונדחף לקו עד נקודת התיקון. אז ניפחנו את השלפוחית כדי לדחוף את תיקון הפיברגלס עד קירות הצינור. לאחר שהשרף התקשה, הוצאנו את האוויר מהשלפוחית ושלפנו אותה מהצינור כדי להשאיר את הטלאי החדש במקומו. בתהליך זה הצלחנו לבצע תיקונים בלי לחפור את הצינור, להשתמש בפטיש אוויר בסיפון הבריכה או לשבור חלק מהבריכה.